Winkelwagen

Leveringsvoorwaarden


Algemene Voorwaarden
1. Bestelling en totstandkoming overeenkomst
1.1 Door uw bestelling geeft u te kennen met de verkoopvoorwaarden accoord te gaan. 
1.2 Bestellingen kunnen enkel geplaatst worden via de website van Lycrashop. U dient het bestelformulier volledig en op waarheid berust in te vullen. U heeft 7 werkdagen na ontvangst de tijd om uw bestelling te retourneren of te ruilen. Na afloop van deze termijn komt de koop definitief tot stand en blijft u eigenaar van de gekochte artikelen. Uw factuur geldt hierbij als aankoopbewijs.
1.3 Op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten gesloten met gebruikmaking van de website lycrashop.nl zijn bij uitsluiting van eventuele andere algemene voorwaarden deze Algemene Verkoopvoorwaarden van toepassing.
1.4  Bestellingen die niet op voorraad zijn worden zo snel mogelijk geleverd meestal is dit tussen 3 en 4 weken. Dit ligt aan de drukte bij leverancier. Tijd is een indicatie en geeft geen recht op aflevering binnen deze tijd
1.5  Custom made Bestellingen worden pas in behandeling genomen zo gauw de betaling volledig voldaan is. De bestelling kan binnen 24 uur geannuleerd worden, hierna kan het niet meer geannuleerd worden. Custom made bestellingen kunnen niet geretourneerd worden. Levertijd geldt niet voor Custom made en kan langer zijn dan normal.

2. Prijzen en betalingen
2.1 Betaling dient vooraf geheel te geschieden d.m.v. de aangegeven betalingsmogelijkheden op de betaalpagina. U ontvangt van ons een factuur(bij levering) die dient als aankoopbewijs. Indien de bestelling na 5 dagen niet of niet volledig betaald is, zal deze geannuleerd worden.
2.2 Lycrashop kan niet gehouden worden aan prijsvermeldingen die evident onjuist zijn, bijv. als gevolg van kennelijke invoer- , zet- of drukfouten. Aan onrechtmatige prijsinformatie kunnen geen rechten worden ontleend.
2.3 Onze verkoopprijzen worden gemeld in euros en zijn inclusief BTW.
2.4 De klant geeft Lycrashop toestemming om alle handelingen te verrichten, die nodig zijn om de betaling te laten plaatsvinden, op de door de klant gekozen betalingswijze.
2.5 Bij betaling per bank geldt als datum van betaling, de datum van creditering van de bankrekening van Lycrashop. 
2.6 Kontante betaling is mogelijk in onze winkel en alleen daar.

3. Aflevering
3.1 Na ontvangst van uw betaling zal uw bestelling vanuit voorraad binnen 2 werkdagen worden verzonden.
3.2 Bij bestellingen die niet uit voorraad  komen, worden verstuurd zo gauw we deze binnen hebben. Leveringsduur zie punt 1.4
3.3 Bestellingen uit voorraad en niet voorraad worden pas verstuurd zo gauw we alles compleet hebben.
Deelzendingen worden niet gedaan. 
3.4 Verzending vindt plaats via POST NL of via DHL for You. Dit is uw eigen keuze. Mocht de aflevering niet op het door u aangegeven adres hebben plaatsgevonden, dan is Lycrashop hiervoor niet aansprakelijk en gelden de regels van Post NL en DHL for You. Zie hiervoor www.postnl.nl , www.dhlforyou.nl
3.5 Verzendingen die geweigerd worden door klant vervalt de teruggaaf van het verzendbedrag

4.  Aanbiedingen/Uitverkoop
4.1 Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt.
4.2 Artikelen uit uitverkoop kunnen niet geretourneerd worden.

5.Annuleren
U kunt uw bestelling binnen 24 uur per e-mail, kostenloos, annuleren. Mocht een artikel niet meer leverbaar zijn dan wordt u daarvan per e-mail op de hoogte gebracht. U heeft dan het recht om uw gehele bestelling kostenloos te annuleren. Mocht uw betaling al door ons ontvangen zijn, dan betaalt Lycrashop  het eerder betaalde bedrag binnen 15 dagen terug.

6. Verzendkosten
6.1 Voor het verzendklaar maken en het bezorgen van uw bestelling binnen Nederland betaalt u
Voor PostNL € 7,50 en voor DHL for You € 5,75. Prijswijzigingen door vervoerders voorbehouden.
DHL for You kan ook naar een afhaal locatie geleverd worden kijk hiervoor op www.dhlforyou.nl
6.2 Bij het ruilen/retourneren zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Bij ruilen zal Lycrashop  de verzendkosten voor het nieuwe artikel eenmalig voor haar rekening nemen.

7.  Ruilen en retourneren
7.1 Alleen artikelen die bij Lycrashop  zijn gekocht, kunnen binnen 7 dagen  geruild c.q. geretourneerd worden. De artikelen dienen ongedragen en onbeschadigd met aangehecht artikelkaartje in originele verpakking teruggestuurd te worden. Bij gerede twijfel onzerzijds of een artikel gedragen is, zal het artikel niet teruggenomen worden. 
7.2 U moet altijd eerst kontakt met Lycrashop opnemen via de MAIL. info@lycrashop.nl
7.3 U krijgt van ons een retour nummer die duidelijk op de doos/envelop dient te vermelden.
Staat dit niet op de retourzending wordt deze niet in behandeling genomen.
7.4 De kosten en het verzendrisico voor het terugsturen van de artikelen zijn voor de koper. Ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde pakketten worden door Lycrashop  niet aangenomen. Voor geretourneerde artikelen geldt, dat als aan bovenstaande voorwaarden is voldaan, Lycrashop het door u betaalde bedrag binnen 15 dagen na ontvangst van de retourzending  op uw rekening zal terugstorten.
7.5 Buitengesloten van terugsturen zijn:
 kleding en schoenen uit de uitverkoop, Maillots, metallic(glans) kleding, Custom made, kousen, Panty's, leggings met voet en alle teenbeschermers.

8. Garantie en aansprakelijkheid
8.1 Lycrashop  garandeert dat te leveren artikelen voldoen aan de gebruikelijke eisen en vrij zijn van gebreken. De genoemde zichtgarantie geldt voor een periode van 7 dagen.
8.2 De zichtgarantie geldt niet wanneer het gebrek is ontstaan door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik.
8.3 U dient de kleding te wassen zoals aangegeven in het wasvoorschrift van het kledingstuk.
8.4 Het kledingstuk dient normaal gebruikt te worden.
8.5 De garantie vervalt, wanneer u zonder overleg zelf getracht heeft een gebrek te herstellen en/of de gebruiksaanwijzing en/of de gebruiksinstructie niet heeft opgevolgd. 
8.6 Metallic(glans) kleding zijn buitengesloten van alle garantie en retourneren, daar deze een toplaag heeft die vrij snel kan loslaten en/of verkleuren. Deze worden alleen geleverd op bestelling
8.7 Lycrashop kan niet aansprakelijk gesteld worden door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik.

9. Klachten en Privacy
Bij klachten of beschadiging tijdens transport dient u dit binnen 24 uur per e-mail te melden.
Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over de geleverde artikelen of diensten van Lycrashop dan kunt ons dit per e-mail laten weten. We zullen dan trachten om tot een acceptabele oplossing te komen. 
Lycrashop verstrekt geen gegevens aan derden. Uw gegevens worden in ons klantenbestand opgenomen. Indien u dat wenst zullen wij u per e-mail op de hoogte stellen van onze acties. 
Zonder schriftelijke toestemming vooraf mag niets van deze site overgenomen worden.